ADM, одна з провідних компаній у сфері смакових добавок, оголосила про фінансові результати за другий квартал 2025 року. Чистий прибуток компанії склав 219 мільйонів доларів, що на 53% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Коригований чистий прибуток становить 452 мільйони доларів.

Компанія знизила прогнози по прибутку на акцію до приблизно 4 доларів. Попри падіння прибутків, керівництво вважає, що покращені маржі позитивно вплинуть на результати в четвертому кварталі 2025 року і далі.

Сегмент Ag Services and Oilseeds (AS&O) зафіксував операційний прибуток у 379 мільйонів доларів, знизившись на 17% через невизначеність торгової політики. Єдиним сегментом зростання став Nutrition, прибуток якого зріс на 5%, до 114 мільйонів доларів.

Керівник компанії Хуан Лучано зазначив, що дисципліноване виконання планів буде ключовим для подолання невизначеності на глобальних ринках. З ясністю в політиці біопального, компанія впевнено налаштована на позитивний кінець 2025 року.