Бренд домашньої парфумерії Agraria San Francisco анонсував запуск нового аромату Tomato Oakmoss, створеного у співпраці з дизайнером моди та стилю Монік Льюйєр. Це вже четвертий аромат, який вона розробила для бренду.
Генеральний директор Jim Gentry зазначив, що співпраця з Льюйєр є святом мистецтва та природи. Tomato Oakmoss відображає спільну пристрасть до витонченої майстерності та сили аромату, що підвищує якість повсякденного життя.
Колекція Tomato Oakmoss включатиме дифузори, свічки та спреї для кімнат. Аромат містить ноти виноградних лоз, дубового моху, ветивера, лимонної цедри, гвоздики та лаванди.
Монік Льюйєр додала, що вони прагнули створити аромат, який є одночасно свіжим і заспокійливим, відображаючи красу томатного листя у поєднанні з теплом дубового моху. Цей аромат розповідає історію елегантності природи, роблячи кожен простір стильним і затишним.
Продукти з колекції Tomato Oakmoss будуть доступні для покупки в магазинах Bergdorf Goodman та Bloomingdale’s, а також на веб-сайтах Agraria San Francisco і Монік Льюйєр.