Компанія Esarom оголосила ананас новим ароматом року 2026. Цей смак описується як такий, що випромінює сонячність, оптимізм та тропічну яскравість. Згідно з даними Mintel, у 2025 році було запущено близько 500 нових напоїв з ароматом ананасу, причому найбільшими ринками є США, Китай та Австралія.
Протягом останніх п’яти років 56% запусків продуктів з ароматом ананасу припадало на напої, 36% – на кондитерські вироби та 8% – на морозиво. Смак Punky Pineapple від Esarom можна використовувати в різних застосуваннях і він відображає широкий спектр ароматичних нот ананасу, включаючи класичний, соковитий, піна колада та гриль.
Висловлюючи свою думку, старший ароматист Esarom Ізольда Томанн зазначила, що аромат ананасу поєднує в собі соковитий смак з бунтівним відтінком яскравості та кислотності. Компанія також представила варіанти поєднання аромату ананасу з кокосом, манго, імбирем, ваніллю та перцем чилі, що відповідає сучасним споживчим трендам на тропічні смаки та аромати, пов’язані з добробутом.
Дослідження споживчих уподобань свідчать про бажання отримувати смаки, які піднімають настрій, з’єднують з природою та пропонують чистий, освіжаючий смак. В умовах цього тренду ананас виглядає ідеальним вибором, адже його соковитий, сонячний характер відображає свіжість, ясність та баланс, створюючи момент втечі та відновлення з кожним ковтком чи укусом.

