AXE провела дослідження серед понад 2000 американців віком від 16 до 30 років, щоб з’ясувати, які аромати асоціюються у представників покоління Z з упевненістю та харизмою. Результати показали п’ять основних категорій, які є найпопулярнішими серед молодих споживачів.
Згідно з прес-релізом бренду, результати опитування підтверджують думку, що парфумерія є “соціальним сигналом” для покоління Z. “Знайдені дані свідчать про те, що парфум пов’язаний з соціальною впевненістю молоді,” – зазначає компанія. “Практично кожен третій респондент сказав, що запах допомагає їм почуватися більш впевнено в соціальних ситуаціях, поступаючись лише одягу та присутності друзів. Для багатьох аромат – це не лише про гігієну, а інструмент самовираження та створення незабутнього враження.”
AXE також підкреслює, що дані з опитування надають цінні відомості для брендів парфумерії та особистої гігієни, які можуть використовувати їх для розробки нових продуктів, що сприяють експериментам у самовираженні.
Найпопулярніші стилі ароматів, асоційованих з упевненістю та харизмою, включають:
- Сміливі та інтенсивні (амбра, уд, шкіра, спеції): Цей стиль зайняв перше місце серед усіх жанрів і вікових груп.
- Свіжі та чисті (цитруси, м’ята, акватичні): Більш популярні серед чоловіків та респондентів віком 24-30 років.
- Солодкі та кремові (ваніль, тонка, карамель): Ця категорія більше подобається жінкам та старшим представникам покоління Z.
- Грайливі та фруктові (вишня, кавун, манго): Найбільше резонують з віком 16-23 роки.
- Шкіряні та тонкі (мускус, кашемір, м’які дерева): Ці аромати більше подобаються жінкам та старшим представникам покоління Z.