BOSS Fragrances оголосила про запуск нового аромату BOSS Bottled Beyond, що є новою ольфакторною композицією на основі популярного парфуму BOSS Bottled. Цей новий аромат описується як «преміум імбирно-шкіряний».
BOSS Bottled вперше з’явився на ринку у 1998 році і вважається першим гурманським чоловічим ароматом. Новинка була створена трьома майстрами парфумерії від dsm-firmenich: Дафною Бюже, Франком Вельклом та Бруно Йовановичем. Аромат грає на контрасті між нотами імбиру та шкіри. Імбир, використаний у BOSS Bottled, був витягнутий за допомогою технології суперечливого рідинного екстрагування, а композиція містить запатентований натуральний фіксатор, отриманий із цукру.
Разом із запуском аромату BOSS Fragrances презентувала нову рекламну кампанію під назвою «BOSS RECOGNIZE BOSS», в якій беруть участь три глобальні амбасадори аромату: американський актор Бредлі Купер, колумбійський репер Малума та бразильський футболіст Вінісіус Жуніор. Згідно з прес-релізом бренду, кампанія демонструє «суть братерства» та «досліджує, як чоловіки BOSS надихають один одного».
“Мені подобається, що [кампанія] святкує індивідуальність та колективну силу”, – зазначив Купер. “Є потужне повідомлення, що велич виглядає по-різному для кожного – і все ж, коли ми об’єднуємося, ми підсилюємо голоси один одного.”
BOSS Bottled Beyond доступний для покупки у формі парфумованої води, гелю для душу та дезодоранту в магазинах Macy’s, Ulta Beauty, Amazon та Sephora, починаючи з 24 серпня 2025 року.