12 травня 2025 року компанія Church & Dwight підписала угоду про придбання бренду Touchland за 700 мільйонів доларів, з можливістю додаткової виплати до 180 мільйонів доларів в залежності від чистих продажів бренду у 2025 році.
Touchland є одним з найшвидше зростаючих брендів у категорії антисептиків для рук у США та нещодавно представив власні ароматизовані спреї для волосся та тіла. Чисті продажі бренду за останні 12 місяців до 31 березня становили приблизно 130 мільйонів доларів.
Генеральний директор Church & Dwight Рік Діркер зазначив, що Touchland стане восьмим потужним брендом у їхньому портфелі. “Touchland має лояльну базу споживачів завдяки своїй унікальній пропозиції, що сприяє зростанню в категорії антисептиків для рук,” – сказав він.
Засновниця та генеральний директор Touchland Андреа Лісбона висловила впевненість, що співпраця з Church & Dwight дозволить швидше реалізувати її бачення – мати продукт Touchland у кожного споживача. Угода очікується на завершення у другому кварталі 2025 року, при цьому компанія планує зберегти офіс Touchland у Маямі та утримати його співробітників.