Coty Inc. оголосила про результати фінансового року 2025 з чистим доходом у розмірі 5,892.9 мільйона доларів США, що на 4% менше в порівнянні з попереднім роком. На показник вплинув 1% негативний ефект від коливань валют. На основі аналогічних показників (LFL) чистий дохід знизився на 2%.
Чистий дохід у сегменті престижної парфумерії, який становить 65% загальних продажів, досяг 3,820.2 мільйона доларів, зменшившись на 1% у звітному порядку, але показав невелике зростання на LFL. У той же час, чистий дохід у сегменті споживчої краси, що представляє 35% від загальних продажів, склав 2,072.7 мільйона доларів, зменшившись на 8% за звітним порядком та на 5% на LFL.
У третьому кварталі, що закінчився 30 червня 2025 року, Coty зафіксувала чистий дохід у розмірі 1,252.4 мільйона доларів, що на 8% менше, враховуючи 1% позитивний ефект від валютних коливань, та на 9% на LFL. Чистий дохід у сегменті престижної парфумерії склав 760.6 мільйона доларів, зменшившись на 5% за звітним порядком та на 7% LFL, незважаючи на зростання продажів на низькому рівні.
Ключові фінансові показники FY25: коригований EBITDA – 1,082 мільйона доларів (18.4% маржа), коригований EPS – 0.50 доларів, вільний грошовий потік – 280 мільйонів доларів, зростання продажів парфумерії: +9% у сегменті Ultra-Premium, +2% у Prestige, +8% у Consumer Beauty. Доходи від електронної комерції склали 1 мільярд доларів.
Coty прогнозує поступове поліпшення продажів у FY26, починаючи з LFL зниження на 6-8% у 1Q26 і 3-5% у 2Q26, з подальшим поверненням до зростання у другій половині року. Це відновлення зумовлено великими запусками продукції, розширенням географії та каналів, а також сприятливими порівняннями у другій половині року. Компанія також очікує невеликий позитивний ефект від валютних коливань у першій половині року.
Генеральний директор Coty, Сью Набі, зазначила, що компанія зосередиться на своїх ключових сильних сторонах у глобальній парфумерії для забезпечення стабільного зростання. Coty має намір використовувати лідерство у сегменті парфумерії, де вже понад 60% доходів компанії, для подальшого розвитку.