Коті, світовий лідер у виробництві парфумів, може пережити значні зміни в структурі бізнесу. За даними WWD, компанія розглядає можливість продажу своїх операцій, розділивши портфель на два основні підрозділи: Престижний та Споживчий.
Престижний підрозділ включає у себе такі люксові бренди, як Gucci, Davidoff, Burberry і Hugo Boss. Натомість споживчий підрозділ охоплює масові бренди, серед яких Adidas, Jovan та Rimmel London.
Джерела вказують на те, що Коті вже провела переговори з компанією Inter Parfums щодо можливого продажу ліцензій на деякі аромати, зокрема Burberry та Hugo Boss. Представник Inter Parfums зазначив, що компанія завжди готова розглянути нові можливості.
Окрім того, ліцензія на Gucci, яка має повернутися до Kering у 2028 році, може суттєво зменшити портфель Коті в сегменті люксової парфумерії.
Нагадаємо, що Коті стала найбільшим виробником парфумів у світі у 2005 році після придбання парфумерних брендів Unilever. Ця позиція була закріплена через десять років, коли компанія продовжила активну експансію на ринку.