Coty Inc. може переживати значні зміни у своїй структурі, згідно з повідомленнями WWD. Компанія розглядає можливість продажу своїх операцій у два етапи, розділяючи портфель на розкішні та масові бренди.

Розкішний підрозділ включає такі відомі марки, як Gucci, Davidoff, Burberry та Hugo Boss. У той же час масовий підрозділ містить популярні імена, такі як Adidas, Jovan та Rimmel London. WWD повідомляє, що Coty вже проводила переговори з Inter Parfums щодо можливого угоди, яка включатиме ліцензії на аромати Burberry та Hugo Boss.

Представник Inter Parfums зазначив, що компанія завжди готова розглянути нові можливості. Coty утрималася від коментарів щодо цих чуток.

Крім того, ліцензія на Gucci, яка, як очікується, повернеться до Kering приблизно у 2028 році, може суттєво зменшити розкішний портфель Coty.

Coty стала найбільшим виробником ароматів у світі у 2005 році після придбання ароматичних брендів Unilever. Цю позицію компанія закріпила десять років потому.