Dalian Talent Group уклала трирічну угоду з Sanrio на ліцензування продукції Hello Kitty та її друзів. Ця угода охоплює широкий асортимент продуктів бренду, включаючи ароматизатори для дому, засоби особистої гігієни та парфуми.

Генеральний директор Dalian Talent Group Хеміш Морджарія зазначив, що це справжнє партнерство, побудоване на довірі та креативності. “Цінності доброти, дружби та радості ідеально співпадають з нашим баченням інклюзивних, радісних продуктів, які виходять за межі упаковки,” – додав він.

Нова колекція буде доступна в Європі, на Близькому Сході та в Африці з липня 2025 року. Продукти можна буде придбати в основних роздрібних мережах, таких як Minis, HMV, Action, Next та Forbidden Planet.

Операційний директор Sanrio Сільвія Фігіні підкреслила, що співпраця з Dalian Talent Group почалася в 2024 році з огляду на 50-ту річницю Hello Kitty. Що починалося як святкова капсульна колекція, перетворилося на трирічну глобальну угоду, основану на креативності, ремеслі та цінності бренду.