Парфумерний будинок Dossier відкрив свій флагманський бутик у Нью-Йорку на вулиці 242 Elizabeth Street у районі NoLita. Це відкриття стало результатом кількох років підготовки, оскільки Dossier прагнув запропонувати своїм клієнтам можливість особисто ознайомитися з ароматами.
Серджіо Таче, засновник і генеральний директор Dossier, зазначив: “Ми отримали чудову реакцію на наші парфуми в інтернеті з моменту запуску в 2019 році і знали, що хочемо надати клієнтам можливість відчути Dossier в офлайн-форматі”. Він також підкреслив важливість цього простору для парфумерних ентузіастів, щоб вони могли будувати свої ароматні гардероби і дізнаватися більше про парфумерію.
Бутик, розташований на “Сент Роу” Нью-Йорка, стане місцем для відкриттів і навчання. Дизайн інтер’єру розроблений Malherbe Paris і Rekon Retail, з акцентом на три основні колекції Dossier: Impressions, Originals та Home. Клієнти зможуть також протестувати новітні технології, які аналізують трафік у магазині в реальному часі.
Макс Пусс’є, креативний директор, зазначив: “Ми прагнули створити найкращий досвід парфумерії для наших гостей, де вони можуть ознайомитися з шістьма ароматними родинами, що ведуть їх через наші колекції”. Dossier впевнений, що цей бутик стане основою для створення сучасного парфумерного будинку, відкритого для всіх.