Парфумерний будинок Dossier оголосив про розширення роздрібної мережі, уклавши угоду з Target. Вибір найпопулярніших ароматів та ексклюзивні парфуми будуть доступні в магазинах Target по всіх Сполучених Штатах та на сайті ритейлера.

Засновник та генеральний директор Dossier Sergio Tache висловив задоволення від цього партнерства, підкресливши, що Target є популярним місцем для покупців косметики. “Ми раді, що наші парфуми з’являться в їхніх косметичних відділах. Наші клієнти давно просили про можливість відчути наші аромати особисто, і тепер вони можуть знайти наші бестселери в Target,” – додав він.

Розширення Dossier в Target включатиме бестселери з ліній Impressions та Originals, а також ексклюзивні аромати. Target стане ексклюзивним оптовим партнером для продажу нового аромату It Factor, який нещодавно був запущений в Originals Line, до листопада 2025 року.

Dossier буде представлений в магазинах на кінцевих стелажах та спеціальних виставках до лютого 2026 року.