2 вересня 2025 року компанія dsm-firmenich оголосила про запуск нової патентованої парфумерної інновації під назвою emoti On social connection. Ця технологія, основана на нейронаукових дослідженнях, має на меті сприяти людським зв’язкам та залучати споживачів до реальних соціальних взаємодій.
Згідно з дослідженням New Next Now Barometer, 75% опитаних вважають, що щасливі соціальні відносини є важливими. Проте 52% респондентів покоління Z відчувають ізоляцію, багато з них описують соціальні взаємодії як стресові та лякаючі.
“Emoti On social connection – це перша парфумерна інновація, розроблена для покращення присутності та людських зв’язків,” – зазначив Маттео Маньї, виконавчий віце-президент офісу зростання. “Вона поєднує емоційний досвід, інтелект даних та поведінкову науку для створення ароматів, які допомагають нам бути ближчими один до одного, насолоджуючись реальними взаємодіями.”
Інновація emoti On social connection була розроблена за допомогою дорогого споживчого дослідження, яке фокусується на декодуванні ольфакторних сигналів, пов’язаних з емоціями під час взаємодії людей. Використовуючи власну модель штучного інтелекту та співпрацюючи з відомим науковим інститутом, dsm-firmenich створила методологію тестування поведінки для вимірювання реакцій людей в контексті соціальних взаємодій.
За словами керівника наукових досліджень та розробок Сари Рейзінгер, “Emoti On social connection базується на десятиліттях нейронаукових та поведінкових досліджень, і є свідченням того, як наука може підвищити повсякденний досвід. Декодуючи емоційну мову аромату, ми створюємо ароматні рішення, які допомагають людям відчувати себе більш соціально впевненими та пов’язаними.”
Технологія emoti On social connection може бути застосована в різних продуктах, включаючи парфуми та засоби особистої гігієни.