2 грудня 2025 року компанії Estée Lauder та Jo Malone London представили Jo Malone London Scent Advisor — новий цифровий досвід, що використовує штучний інтелект для допомоги споживачам у виборі ідеального аромату. Цей сервіс доступний на сайті бренду в США та Великій Британії.

Jo Malone London Scent Advisor працює на основі платформи Google Gemini та Google Cloud’s Vertex AI. Споживачі можуть описати свої вподобання словами, а система інтерпретує ці відповіді та пропонує відповідні аромати з колекції Jo Malone London.

«Ми вступаємо в нову еру цифрового відкриття ароматів, де штучний інтелект допомагає змістити межі між цікавістю та впевненістю», — зазначила Джо Денсі, глобальний президент Jo Malone London. За її словами, цей інноваційний сервіс надає можливість споживачам виразити свої бажання в унікальній формі.

Компанія сподівається, що цей проект допоможе підвищити популярність ароматів Estée Lauder. «Ця інновація є важливим кроком у нашій постійній прихильності до технологій, які покращують споживчий досвід», — додав Брайан Франц, директор з технологій та аналітики Estée Lauder Companies.

Партнерство з Google Cloud демонструє, як технології можуть вирішувати складні бізнес-завдання, зберігаючи унікальність бренду.