Еволюція аромату Tide: від чистоти до сучасності

Презентація аромату Tide на WPC 2018

На Всесвітньому конгресі парфумерії 2018 року в Ніцці, який проходив під патронатом Procter & Gamble, Рафель Трухільо, майстер парфумерії, представив презентацію “Tide: Історія запаху чистоти в Північній Америці”. Конгрес надав можливість учасникам дізнатися про еволюцію аромату прального порошку Tide, що був випущений у 1946 році.

Трухільо розповів, що перша версія Tide була без запаху. Однак, вже в 1947 році компанія вирішила додати аромат, щоб приховати мильний запах продукту. Першим ароматом стала легка троянда, що відображала дух часу, коли люди прагнули покращити своє життя після Другої світової війни.

У наступних десятиліттях Tide постійно вдосконалювався: у 1950-х аромат збільшили на 50%, в 1960-х додали мускус, а в 1970-х — ноту конвалії. Протягом 1980-х років з’явився безароматний Tide, що задовольнив потреби споживачів, які віддавали перевагу беззапаховим продуктам.

На конференції учасники отримали ароматизовані листівки з відтворенням аромату Tide. Сьогодні Tide продовжує бути еталоном чистоти, поєднуючи ефективність очищення з приємним ароматом. Трухільо зазначив, що “чистий одяг пахне відсутністю неприємних запахів” і “може пахнути вашим улюбленим пральним порошком”.