Компанія FlavorSum, провідний виробник ароматів в Північній Америці, представила свій новий Посібник сезонних ароматів 2026 для розробників продуктів харчування та напоїв. Звіт базується на думках експертів галузі, ароматистів та науковців, які спеціалізуються на застосуваннях ароматів.

Згідно з даними, 46% північноамериканських споживачів готові спробувати нові аромати в їжі та напоях, що на 5% більше, ніж минулого року. Сезонні запуски ароматів зростають на 9% щорічно за останні п’ять років, що перевищує загальний ріст нових продуктів на -0.5%.

Звіт містить дані про чотири основні пори року: весна, літо, осінь та зима, охоплюючи різні категорії, включаючи випічку, морозиво, напої та кондитерські вироби. Також представлено топ-10 сезонних запусків ароматів у Північній Америці та прогнози на наступний рік.

Серед основних ароматів весни та літа в категорії випічки виділяється брусниця, а в категорії морозива на осінь та зиму – матча, карамельний банан, тофі, шоколадний чізкейк та арахісове масло з ваніллю.

Звіт також вказує на те, що категорія цукерок має найбільшу частку сезонних запусків за останні п’ять років. Аромат, пов’язаний з осінню та зимою в категорії ферментованих молочних продуктів, – персик.