Свіжі дані про витрати на парфуми в США: запах і ціна на першому місці

Графік витрат на парфуми в США

Згідно з останнім дослідженням YouGov, 57% американських споживачів парфумерії витратили менше ніж $50 на свій останній аромат. Це свідчить про те, що ціна та запах залишаються ключовими факторами при виборі парфуму. 88% респондентів вказали, що запах є найважливішим критерієм, а 62% враховують співвідношення ціни та якості.

Дослідження показує, що 45% користувачів парфумів повторно купують один або два улюблених аромати, в той час як 36% надають перевагу експериментам із новими запахами. Лише 26% вважають бренд важливим при виборі.

Серед опитаних, 74% американців використовують парфуми, з яких 37% роблять це регулярно, а 34% – час від часу. При цьому, 26% респондентів не користуються парфумами взагалі.

Коли мова йде про витрати, 31% витратили менше ніж $25, а 22% – від $50 до $99. Чоловіки частіше витрачають більше $100, ніж жінки, які, в свою чергу, більше схильні витрачати менше $25.