7 жовтня 2025 року компанія IFF оприлюднила нове дослідження, яке фокусується на впливі покоління Alpha в Індії, яке складається з 390 мільйонів осіб, що становить 25% населення країни. Це покоління, яке народилося після 2010 року, зростає в цифровому, емоційно чутливому та свідомому до здоров’я середовищі, і вже впливає на рішення щодо покупок у сім’ях.
Дослідження показує, що покоління Alpha сприймає їжу як джерело емоційного задоволення, акцентуючи увагу на смаку і текстурі продуктів, які приносять радість. “Смак є найсильнішим чинником щастя”, – зазначив Джаянт Капре, віце-президент IFF Taste в Індії. Більше 75% опитаних дітей вказали, що їхні улюблені страви приносять їм радість через їхній насичений смак.
Також виявлено, що сенсорний досвід, такий як текстура їжі, має важливе значення для цього покоління. 61% респондентів назвали хрусткі та солоні закуски найщасливішими елементами свого ланчбоксу. IFF сподівається, що це дослідження допоможе розробникам продуктів зрозуміти потреби молодого покоління і впровадити ці знання в свої розробки.