27 травня 2025 року компанія Givaudan оголосила про запуск нової технології парфумерії ChériScentz. Ця інноваційна технологія дозволяє парфумерам створювати аромати, що викликають відчуття чуттєвості. ChériScentz доповнить існуючі розробки компанії у сфері нейросенсорних технологій, такі як MoodScentz+, VivaScentz та DreamScentz.
Згідно з прес-релізом компанії, ChériScentz була розроблена для задоволення запитів споживачів на аромати, що відображають автентичність, інклюзивність та емоційний зв’язок. “Цей інноваційний інструмент, задуманий у Бразилії, використовує передові дослідження, отримані з глобальних споживчих досліджень, і оцінюється за допомогою методу G-Evocations, який спеціалізується на оцінці чуттєвості аромату через візуальні стимули,” – зазначив Джеремі Комптон, глобальний керівник науки та технологій парфумерії Givaudan.
Внутрішні дані компанії показують, що 95% бразильських жінок, опитаних у дослідженні, відзначають зв’язок зі своєю чуттєвістю при використанні парфуму, а 72% французів та американців стверджують, що аромат іншої людини може викликати бажання торкнутися або поцілувати.
ChériScentz може бути застосована до широкого спектра ароматичних пропозицій, включаючи парфуми, засоби для ванни, догляд за білизною та домашній догляд.