27 травня 2025 року компанія Givaudan представила нову технологію парфумерії ChériScentz, яка дозволяє парфюмерам створювати аромати, що викликають відчуття чуттєвості. ChériScentz доповнить існуючу лінійку технологій компанії, таких як MoodScentz+, VivaScentz і DreamScentz.
Згідно з прес-релізом, технологія була розроблена для задоволення потреб споживачів у ароматах, що відображають автентичність, інклюзивність та емоційний зв’язок. “Цей інноваційний інструмент, створений у Бразилії, використовує передові дослідження, отримані з глобальних споживчих досліджень, та оцінюється за допомогою методу G-Evocations, який оцінює чуттєвість аромату через візуальні стимули”, – зазначив Джеремі Комптон, глобальний керівник науки та технологій парфумерії в Givaudan.
Компанія повідомила, що 95% жінок у Бразилії вважають, що використання парфуму допомагає їм відчути свою чуттєвість, а 72% споживачів у Франції та США стверджують, що аромат може викликати бажання торкнутися чи поцілувати людину.
ChériScentz можна застосовувати до різноманітних парфумерних продуктів, включаючи парфуми, засоби для ванни, догляд за білизною та домашнім господарством.