Компанія Givaudan, провідний виробник ароматів і смакових добавок, опублікувала фінансові результати за перші шість місяців 2025 року, повідомивши про продажі в розмірі 3,864 мільярдів швейцарських франків, що на 6,3% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Продажі в сегменті парфумерії та краси зросли на 8,6% завдяки успішним показникам підрозділу Fine Fragrance, де продажі зросли на 18%. У той же час, зростання в сегменті споживчих товарів склало 6,1%, а в сегменті ароматичних інгредієнтів та активної краси – 5,7%.

На стороні смакових добавок, продажі Taste & Wellbeing досягли 1,909 мільярдів франків, що на 4,1% більше, ніж у минулому році. Зростання спостерігалося в усіх регіонах, зокрема в сегментах солодощів, молочних продуктів та охорони здоров’я.

Генеральний директор Givaudan Жіль Андріє висловив задоволення стабільними фінансовими результатами, незважаючи на геополітичні та макроекономічні виклики. Він зазначив, що компанія впроваджує підвищення цін для компенсації зростання витрат на сировину в 2025 році, включаючи тарифи.