Компанія Givaudan оголосила про революційний прорив у дослідженнях запахових рецепторів, представивши нову методологію, що дозволяє декодувати, як споживачі виявляють та розпізнають аромати. Це нововведення активує раніше неактивні ольфакторні рецептори, підвищуючи їх чутливість до 100 разів.
Згідно з прес-релізом компанії, нова методологія “розблокує” 20 специфічних людських запахових рецепторів, виявляючи, які природні молекули запахів вони можуть виявити. “Цей процес перетворює науку про рецептори на творчий інструмент, що дозволяє створювати потужні, унікальні та точно розроблені ольфакторні враження”, – зазначив Джеремі Комптон, глобальний керівник науки та технологій у відділі парфумерії Givaudan.
Ця інновація сподівається точно визначити, які молекули запаху підходять до яких рецепторів у людській ольфакторній системі, що дозволить створювати більш цілеспрямовані аромати. “Вперше ми змогли зіставити конкретні людські рецептори запаху з природними ароматами, які вони виявляють, що доводить, що в деяких випадках одного рецептора достатньо, щоб сигналізувати про складний запах до мозку”, – пояснила Агнес Бомбрюн, керівник дослідження інгредієнтів.
Це відкриття переписує все, що ми знаємо про ольфакцію, дозволяючи відтворювати найвідоміші ноти природи з ідеальною точністю та уявляти абсолютно нові молекули і формули.

