Бренд Headspace представив свій новий аромат під назвою Rose, який став десятим у їхній колекції. Презентація відбулася у La Samaritaine в Парижі в четвер увечері. Цей аромат, розроблений парфумером Домініком Ропіоном, поєднує ніжність пелюсток троянди з вибуховими нотами пороху.
Концепція аромату базується на поєднанні центрального інгредієнта та несподіваного ароматичного оточення. Техніка headspace, яка впроваджена в 1970-х роках, дозволяє зафіксувати запах рослини або предмета в його природному середовищі. Відтоді бренд намагається “захопити незахоплюване”, комбінуючи аромати, такі як шампанське з сандаловым деревом, тіла коней з стіраксом або дим сигарет з туберозою.
Нове творіння грає з контрастами: кольорова сукня дамаської троянди та сирі, димні тони пороху. На початку парфумер підкреслює лимонні та трав’янисті відтінки, які поділяють обидва квіти. Перші ноти – це ментоловий дотик, який збагачується базиліком та естрагоном, що підкреслює зелені ноти герані.
Далі, з’являється чорна смородина, що з’єднує свіжість аромату з його фруктовою складовою. Троянда розкривається у трьох вимірах: ефірна олія, абсолют і оновлене використання пелюсток. У фонових нотах відчуваються металеві відтінки, які, ймовірно, пов’язані з пороховим оточенням.
У фіналі аромат переходить у суху, деревну основу, доміновану ладаном, ветивером та янтарем, втілюючи холодний, димний відтінок пороху. Rose обіцяє стати стильним, елегантним і високоякісним вибором для шанувальників парфумерії.