Homecourt отримав 8 мільйонів доларів для розширення бізнесу

Homecourt logo and products

Homecourt, заснований акторкою Куртені Кокс, залучив 8 мільйонів доларів у рамках фінансування серії A. Інвестиції, які очолив CULT Capital, сприятимуть розширенню команди та інфраструктури бренду, а також підвищенню обізнаності про нього.

Бренд, заснований у 2022 році, швидко здобув популярність, почавши з товарів для дому та розширивши асортимент до продуктів для догляду за тілом та пральних засобів, які доступні в понад 300 магазинах у США. Homecourt отримав визнання як один з «Найбільш інноваційних компаній світу» за версією Fast Company і «Найкращий у бізнесі» за версією Inc.

Кокс висловила ентузіазм щодо подальшого розвитку бізнесу, зазначивши, що це її найбільша пристрасть. Генеральний директор Сарра Янгке підкреслила, що з менш ніж п’ятьма штатними працівниками компанія подвоювала свій бізнес щорічно, створивши культовий бренд у новій категорії краси.

CULT Capital, який має успішний досвід у категорії краси, підтримуватиме Homecourt через стратегію зростання, спираючись на свої знання та досвід у розвитку брендів.