Компанія IFF відкрила новий Центр Інновацій в Сінгапурі, оснащений Іммерсивним Досвідом. Цей мультисенсорний простір дозволяє співпрацювати з клієнтами над концептуалізацією, тестуванням та вдосконаленням продуктів у симульованих умовах.
Згідно з прес-релізом, новий центр, який став результатом інвестицій у розмірі 30 мільйонів доларів у 2022 році, інтегрує відео технології з запахами, смаками, звуками та дотиками. Це дозволить проводити віртуальні тури, контекстуальні дегустації та реальний спільний процес створення.
За прогнозами, світовий ринок ароматів і смаків досягне 37,5 мільярдів доларів до 2031 року, зростаючи на 3% щорічно. Основними чинниками зростання є попит на натуральні та стійкі інгредієнти.
21 липня 2025 року PepsiCo представила Pepsi Prebiotic Cola, новий напій з трьома грамами пребіотичного волокна без штучних підсолоджувачів, доступний у двох смаках: Оригінальний Кола та Ванільна Вишня.
Серед інших новин, компанія Sensient Flavors & Extracts запустила портфель натуральних смаків BioSymphony, створений шляхом біотрансформації натуральних інгредієнтів.