Компанія Interparfums повідомила про зростання консолідованих продажів на 1% за третій квартал 2025 року. Продажі в європейському регіоні зросли на 5%, тоді як у Сполучених Штатах зменшилися на 6%.

Голова та генеральний директор компанії Жан Мадар зазначив, що компанія досягла рекорду за третій квартал, незважаючи на те, що зростання було нижчим за очікуване через обережність споживачів та рітейлерів. Основним чинником зростання в Європі стала сильна продуктивність бренду Jimmy Choo, який зріс на 16% за третій квартал.

На американському ринку продажі брендів GUESS і DKNY зменшилися, проте MCM та Roberto Cavalli продемонстрували зростання. Мадар висловив оптимізм щодо майбутніх результатів, підкресливши важливість довгострокової стратегії та інноваційного розвитку продуктів.