Khloé Kardashian оголосила про запуск свого другого аромату у співпраці з Luxe Brands, під назвою Almost Always. Новий аромат, розроблений парфумерами Alberto Morillas та Frank Voelkl з dsm-firmenich, натхненний основними цінностями Kardashian — любов’ю та позитивом.

“Розробка цього нового аромату стала неймовірною подорожжю для мене,” — сказала Kardashian. “Я була дуже натхнена створити бренд, який захоплює суть прийняття. Almost Always підкреслює, що досконалість не є метою — важлива ваша присутність. Я особливо горджуся цим ароматом, ми витратили багато часу, щоб переконатися, що він досконалий — можливо, близько 300 модифікацій цього разу? Він настільки аддиктивний з ноткою сексуальної розкоші, але водночас ніжний, повітряний і запрошуючий.

Almost Always йде слідом за першим ароматом Kardashian, XO KHLOÉ, який був запущений минулого листопада і перевершив прогнозовані продажі. Представники Luxe Brands вже поділилися планами щодо розширення бренду з новими продуктами та ароматами.

“Khloé продовжує вражати світ своєю стратегічною візією як підприємця та бізнесвумен,” — зазначила Noreen Dodge, головний маркетинговий директор та стратегічний директор Luxe Brands. “Запуск XO KHLOÉ представив вишукану та розкішну ароматичну пропозицію на світовій арені — і бренд викликає неймовірний попит у всьому світі з планами глобального розширення на 2026 рік. Разом з Khloé ми будуємо цю франшизу на довгострокову перспективу, орієнтуючись на захоплюючий та інноваційний план зростання. Цього місяця ми представляємо два нові продукти: ексклюзивний новий спрей для волосся під колекцією XI KHLOÉ та Almost Always, її новий аромат.

Almost Always буде запущено в США в Ulta Beauty та в Європі виключно з Douglas. Спрей для волосся XO KHLOÉ буде доступний на веб-сайті Ulta Beauty.