Французький бренд Lancôme відзначає тридцяту річницю свого знакового аромату Poême, який продовжує вражати споживачів по всьому світу. Цей парфум, запущений в 1995 році, став символом елегантності та творчого підходу до парфумерії.
Поема оспівує контрасти: прозорі ноти блакитної гімалайської маку переплітаються з інтоксикаційним квіткою пустелі та теплим ваніллю, створюючи яскравий, чуттєвий аромат. Незважаючи на те, що з моменту виходу реклами минуло тридцять років, образи з акторкою Жюльєт Бінош, зняті Річардом Аведоном, досі викликають захоплення у шанувальників парфумерії.
Справжня суть Poême полягає в його багатстві: аромати апельсинових квітів, меду і мімози створюють відчуття тепла і радості. Додаткові ноти лактону і кетону надають композиції легкості, а оксамитова ваніль пом’якшує вибуховий квітковий серце парфуму.
Поема стала першою спробою багатьох парфумерних ентузіастів зрозуміти сільяж — відчуття аромату, що залишається в повітрі. Цей парфум залишає стійкий слід, що підкреслює його тривалість.
Зараз Poême доступний на британському сайті Lancôme, але відсутній на офіційних сайтах у США та Франції.