8 липня 2025 року бренд чистих ароматів Skylar оголосив про призначення Лі Кейтб новим креативним директором та «перезасновником». У своїй новій ролі Кейтб візьме активну участь у розвитку бренду, зосереджуючись на розробці ароматів, наративі та партнерствах.
Лі Кейтб вперше стала відомою завдяки шоу «Love Island USA» на Peacock. Вона почала співпрацювати з Skylar після того, як представила аромат Vanilla Sky у своєму вірусному відео про рутину душу. Зараз Кейтб працює над оновленням бренду, щоб створити «більш вишукану та експресивну» ідентичність.
«Vanilla Sky від Skylar був моєю таємною зброєю: теплий, затишний, трохи фліртуючий», – зазначила Кейтб. «Люди завжди запитували, що я ношу. Я завжди відчувала особливий зв’язок з ароматами, але Skylar відчувався інакше. Це було чисто, сексуально і абсолютно моє. Тож, коли вони зателефонували, це мало сенс. Тепер я можу допомогти переосмислити бренд, який я справді люблю, зсередини назовні. Ми робимо Skylar сміливим, більш експресивним і, безумовно, трохи гарячішим. Ця наступна ера є особистою і буде пахнути приголомшливо», – додала вона.
Рос Склар, генеральний директор материнської компанії Starco Brands, підкреслив: «Знати Лі – це любити її. Її природне відчуття стилю, пристрасть до ароматів і наполегливість роблять її неймовірним доповненням до Skylar. Ми не можемо бути більш раді вітати її в родині Skylar».