MANE запускає платформу WELLMOTION для аналізу емоційних реакцій на аромати

WELLMOTION платформа для аналізу емоційних реакцій

Компанія MANE оголосила про запуск нової платформи WELLMOTION, яка аналізує та декодує емоційні реакції на аромати. Ця платформа, заснована на наукових дослідженнях і підтримана штучним інтелектом, спрямована на задоволення потреб у сфері добробуту в парфумерії.

«З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де розробляємо аромати, що викликають емоції з метою і точністю», — зазначила Каролін Дюбур, директор R&I в сегменті споживчих товарів.

WELLMOTION була розроблена у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та французькою біотехнологічною компанією SkillCell. Платформа вимірює емоції в реальному часі через фізіологічні тести. Наукове дослідження, що детально описує методологію та результати платформи WELLMOTION, буде опубліковане у вересні.

Компанія сподівається, що ця нова технологія допоможе розширити інструменти парфумера і надасть наукові insights для створення ароматів з більшою точністю.

«Ця технологія, що чекає патенту, унікально поєднує суб’єктивне сприйняття людини з об’єктивними фізіологічними сигналами, відкриваючи безліч творчих можливостей», — йдеться у прес-релізі компанії. «З WELLMOTION ми відкриваємо нову еру, де можемо захоплювати та упаковувати справжні емоції та ностальгічні спогади, що резонують з споживачами».