Компанія MANE оголосила про запуск нової платформи WELLMOTION, яка аналізує та декодує емоційні реакції на аромати. Ця платформа, заснована на наукових дослідженнях і підтримана штучним інтелектом, спрямована на задоволення потреб у сфері добробуту в парфумерії.
«З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де розробляємо аромати, що викликають емоції з метою і точністю», — зазначила Каролін Дюбур, директор R&I в сегменті споживчих товарів.
WELLMOTION була розроблена у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та французькою біотехнологічною компанією SkillCell. Платформа вимірює емоції в реальному часі через фізіологічні тести. Наукове дослідження, що детально описує методологію та результати платформи WELLMOTION, буде опубліковане у вересні.
Компанія сподівається, що ця нова технологія допоможе розширити інструменти парфумера і надасть наукові insights для створення ароматів з більшою точністю.
«Ця технологія, що чекає патенту, унікально поєднує суб’єктивне сприйняття людини з об’єктивними фізіологічними сигналами, відкриваючи безліч творчих можливостей», — йдеться у прес-релізі компанії. «З WELLMOTION ми відкриваємо нову еру, де можемо захоплювати та упаковувати справжні емоції та ностальгічні спогади, що резонують з споживачами».