MANE запускає платформу WELLMOTION для аналізу емоцій від ароматів

Зображення платформи WELLMOTION від MANE

Компанія MANE оголосила про запуск платформи WELLMOTION, яка аналізує та декодує емоційні реакції на аромати. Ця нова технологія, заснована на перевіреній науці та потужній штучній інтелекту, націлена на задоволення тенденцій у сфері здоров’я в індустрії парфумерії.

«З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де створюємо аромати, що викликають емоції з наміром і точністю», – зазначила Каролін Дюбур, директор з R&I споживчих товарів.

WELLMOTION розроблена у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та французькою біотехнологічною компанією SkillCell. Платформа вимірює емоції в реальному часі через фізіологічне тестування. Наукове дослідження, що детально описує методологію та результати платформи WELLMOTION, буде опубліковане у вересні.

Компанія сподівається, що ця нова технологія допоможе вдосконалити інструментарій парфумерів і надасть наукові дані для створення ароматів з більшою точністю.

«Ця технологія, що патентується, унікально поєднує суб’єктивне сприйняття людини з об’єктивними фізіологічними сигналами, відкриваючи безліч творчих можливостей», – йдеться у прес-релізі компанії. «З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де можемо захоплювати та упакувати справжні емоції та ностальгічні спогади, що резонують з споживачами».