Компанія MANE оголосила про запуск платформи WELLMOTION, яка аналізує та декодує емоційні реакції на аромати. Ця нова технологія, заснована на перевіреній науці та потужній штучній інтелекту, націлена на задоволення тенденцій у сфері здоров’я в індустрії парфумерії.
«З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де створюємо аромати, що викликають емоції з наміром і точністю», – зазначила Каролін Дюбур, директор з R&I споживчих товарів.
WELLMOTION розроблена у співпраці з Французьким національним центром наукових досліджень (CNRS) та французькою біотехнологічною компанією SkillCell. Платформа вимірює емоції в реальному часі через фізіологічне тестування. Наукове дослідження, що детально описує методологію та результати платформи WELLMOTION, буде опубліковане у вересні.
Компанія сподівається, що ця нова технологія допоможе вдосконалити інструментарій парфумерів і надасть наукові дані для створення ароматів з більшою точністю.
«Ця технологія, що патентується, унікально поєднує суб’єктивне сприйняття людини з об’єктивними фізіологічними сигналами, відкриваючи безліч творчих можливостей», – йдеться у прес-релізі компанії. «З WELLMOTION ми вступаємо в нову еру, де можемо захоплювати та упакувати справжні емоції та ностальгічні спогади, що резонують з споживачами».