Компанія McCormick оголосила про вибір чорної смородини як свого смаку року 2026. Ці ягоди, що поєднують кислі, солодкі та фруктові ноти, стають все популярнішими на світових меню.
Чорна смородина, родом з центральної та північної Європи, використовується в джемах, сиропах, солодощах, напоях та лікерах. Її смаковий профіль описується як “землистий, злегка квітковий та трав’янистий”.
Табата Гомез, директор з маркетингу McCormick, зазначила: “Чорна смородина – це наступна ‘модна’ ягода. Ми святкуємо цей смак, який поєднує солодке з пікантним, підвищуючи досвід будь-якої страви”.
Головний шеф-кухар McCormick, Хадар Коен Авірам, додав: “Чорна смородина привертає увагу кухарів завдяки своїй яскравій інтенсивності, надаючи смак як солодким, так і солоним стравам”.
McCormick також виділила три тренди на наступний рік: доступна розкіш, простота в приготуванні та пошук смакових комбінацій з різних культур.

