NEOM Wellbeing, британський бренд, що спеціалізується на аромотерапії та сумішах ефірних олій, розширює свою присутність у США, збільшивши дистрибуцію до 300 магазинів Ulta Beauty по всій країні. Ulta Beauty залишається ексклюзивним партнером NEOM у роздрібній торгівлі.
Крім розширення, бренд оголосив про призначення Аманда Кхан на посаду генерального директора та старшого віце-президента. Вона має досвід роботи на керівних посадах у декількох престижних брендах у сфері краси та здоров’я, таких як RéVive Skincare, PÜR Beauty та Laura Geller Beauty.
Генеральний директор NEOM, Ізабель Мальбоа, зазначила: “У цей вирішальний момент для NEOM Wellbeing я рада вітати Аманду як нашого нового генерального директора для ведення наступного захопливого етапу нашого зростання та інновацій на американському ринку”. Кхан додала, що “84% споживачів вважають здоров’я головним пріоритетом” і NEOM може допомогти їм у досягненні цього через короткі миті здоров’я, спрямовані на поліпшення сну, зменшення стресу, підвищення настрою та енергії.
NEOM Wellbeing був запущений у Великій Британії в 2005 році з акцентом на функціональні аромати. Бренд пропонує широкий асортимент ароматів та засобів особистої гігієни, включаючи свічки, лосьйони для тіла, спреї для сну та дифузори для олій. NEOM дебютував в Ulta Beauty раніше цього року і планує розширити своє представництво в Північній Америці.