28 жовтня 2025 року компанія OnScent оголосила про запуск ScentRadar, платформи на основі генеративного штучного інтелекту, що спрямована на прогнозування трендів у парфумерії. ScentRadar збирає дані з різноманітних джерел, щоб декодувати реальну поведінку споживачів.
Генеральний директор Achim Daub зазначив: “З ScentRadar, ніби проводиш глобальні, реальні фокус-групи цілодобово. Це не просто спостереження за трендами – це відчуття майбутнього.” Платформа використовує модель машинного навчання для синтезу передбачуваних інсайтів з даних споживачів, отриманих з платформ, таких як Reddit, X, TikTok, Instagram, Google та Amazon.
Кріс Л. Фуентес, директор з маркетингу, додав: “Штучний інтелект не замінює креативність – він її підсилює. Наші парфумери використовують ScentRadar для виявлення нових можливостей та створення ароматів, про які мріють споживачі.”

