Згідно з новими даними від Circana, парфумерія залишається одним із найпопулярніших подарунків серед споживачів США в цей святковий сезон. Звіт про наміри покупки на свята у 2025 році вказує, що приблизно кожен п’ятий споживач придбав парфум у якості святкового подарунка минулого року, а наміри купівлі на цей рік зростають.
У категорії краси парфумерія зайняла третє місце серед запланованих подарунків на цей рік, поступаючись лише одягу та електроніці. Середня запланована сума витрат становила 247 доларів, що є четвертим показником у даних Circana.
Аналітики очікують, що продажі престижних парфумів у четвертому кварталі зростуть на низький одноцифровий відсоток і знову перевищать 4 мільярди доларів у США. Також прогнозується зростання продажів як престижних, так і масових парфумів у четвертому кварталі, особливо в грудні.
Як зазначила Джаквеліна Венскус, директор і аналітик парфумерної категорії у Circana, попит на парфуми цього року буде зростати завдяки пропозиціям як преміум, так і доступних цінових сегментів. Це включає в себе парфуми з високою концентрацією аромату, такі як парфуми, а також бюджетні альтернативи, такі як міні-формати та тілесні спреї.
Святкові покупці шукають підвищену цінність у своїх парфумерних покупках. Дані також показують, що продажі подарункових наборів зазвичай різко зростають під час свят, складаючи понад 25% продажів у категорії у четвертому кварталі.
Попри домінування престижних парфумів, продажі масових парфумів зафіксували двозначне зростання цього року до початку листопада, що, на думку аналітиків Circana, свідчить про збільшення ролі масових ароматів у прийдешньому святковому сезоні.

