Цієї весни на ринку нішевої парфумерії з’явився новий бренд Réservation. Він був задуманий як прогулянка через уявний готель у Каліфорнії та включає сім ароматів, створених парфумером Яном Васньєром (Givaudan).
Бренд є результатом партнерства між інвестиційною компанією Archive та креативним директором Франческо Рагаззі. Натхненний французьким savoir-faire та каліфорнійським шармом, Réservation підкреслює “свободу та стриманий гедонізм Каліфорнії”.
Відкриваючи можливості уявного готелю, бренд вибрав Яна Васньєра як парфумера, аби втілити в ароматах елегантність мандрівок. Усі аромати створені в одній художній концепції, що надає їм кінематографічного характеру.
Серед семи ароматів, які потрапили до колекції, Bleu Piscine вражає своїм хлорованим, ефірним ефектом, в той час як Chambre Secrète відзначається балсамовою композицією, що передає атмосферу таємної зустрічі. Feu de Rose відтворює димний, деревний характер з нотами червоної троянди, а Riviera Californienne втілює дух каліфорнійського способу життя через аромат свіжозвареної кави на пляжі.
Колекцію можна знайти в Printemps Haussmann Scent Room у Парижі та в концепт-магазинах по всій Франції та Європі, а також у Нью-Йорку та Каліфорнії.