Бренд домашніх ароматів ScentMatch оголосив про розширення своєї присутності в обраних магазинах Walmart по всій території США після успішного дебюту на сайті роздрібного продавця. Тепер преміум воск-мелти бренду можна придбати за $3.96.

Запуск у роздріб включає 18 ароматів, серед яких дев’ять ексклюзивних ароматів, доступних тільки в магазинах. Кожна упаковка містить 12 воскових мелтів, які забезпечують до 36 годин безполум’яного аромату.

«Той захват і попит, які ми спостерігали онлайн, підтвердили те, що ми вже знали: споживачі прагнуть доступного, високоякісного аромату, який відчувається елітним, але не б’є по кишені», – зазначив співзасновник Кріс Барнс. «Розширення в магазини дозволяє нам принести цей досвід більшій кількості клієнтів, спрощуючи відкриття, покупки та насолоду ароматом в повсякденному житті.

ScentMatch планує продовжувати запуск нових колекцій та розширення в магазинах цього літа та протягом 2026 року.

Ароматичні акценти:

  • A New You: білі квіти, теплий мускус, цитрусові
  • Daisy Daze: дикий ягід, жасмин, кедрове дерево
  • Mystery Floral: жасмин, кремовий сандал, мускус
  • Cherry Woods: чорна вишня, мигдаль, тонка квасоля
  • Vetiver & Moss: багатий сандал, ветивер, теплий мускус
  • Blaze Babe: теплі спеції, тютюн, ваніль