Scentmate by dsm-firmenich представив нові тенденції осінньо-зимового сезону 2025 року у світі парфумерії. Згідно з даними платформи, споживачі все більше використовують аромати як частину ритуалів догляду за шкірою, при цьому 73% з них шукають переваги для краси, а 61% зацікавлені у нових сенсорних досвідах.
Одна з ключових тенденцій – «м’яке життя», де аромати стають зв’язуючим елементом для психічного благополуччя. 76% споживачів очікують, що косметичні продукти принесуть позитивні емоції.
Серед основних напрямків, визначених Scentmate, перший – Tutti Fruity – Juicy Winter, що акцентує на гірмано-фруктових композиціях з нотами вишні, банану, мигдалю та тонки. Ці аромати ідеально підходять для персоналізації та шарування.
Другий напрямок – Precious Nectar – Delighting Holidays, який зосереджений на комфорті з нотами меду, амбри, чайного листя та карамелі. Ці аромати підходять для спокійних моментів та самороздумів, створюючи атмосферу тепла та затишку.

