3 вересня 2025 року Fragrance Creators Association оголосила про призначення Скотта Родріга, головного директора з досліджень та інновацій у сфері тканин та домашнього догляду, смакових продуктів та парфумерії компанії Procter & Gamble (P&G), до свого правління.

Родріг має понад 35 років досвіду в сфері споживчих товарів. Він наразі керує підрозділом P&G з догляду за тканинами та домом, до якого входять бренди, такі як Tide, Ariel, Downy, Gain та Fabreeze. У своїй кар’єрі він демонстрував глобальні лідерські навички, сприяючи перетворенню наукових досягнень на зростання та вигоди для споживачів.

«Я пишаюся можливістю приєднатися до правління FCA», – зазначив Родріг. «Ціннісно орієнтоване лідерство FCA та перевірена репутація позитивного впливу на споживачів – шляхом просування ринкових політик, які винагороджують інновації та етичні бізнес-практики – справді роблять різницю. Я з нетерпінням чекаю можливості допомогти асоціації покращити життя відповідально і в масштабах», – додав він.

Президент та генеральний директор FCA Фара Ахмед підкреслила, що «глибока експертиза Родріга в інноваціях та підприємницька перспектива стануть сильним активом для нашого правління. Його лідерство допоможе прискорити політику, що базується на доказах та підтримує інновації, грунтуючись на етиці та вимірюючись за вигодами, які отримують люди, парфуми та планета».