Американський бренд моди Steve Madden представив новий парфум Rose Goldie – квітково-янтарну композицію. Цей аромат є продовженням оригінального Goldie і націлений на покоління Z та мілленіалів.

Парфумер Крістін Хассан з Givaudan зазначила: “Для другого випуску Goldie я хотіла ввести у fragrance іскристий рожевий відтінок. Я створила суміш яскравого бергамоту, соковитої червоної смородини і делікатної півонії. Цей радіантний центр поєднується з розкішним квітковим букетом і закріплюється теплим амбаром та цукровими мускусами – створюючи сучасну залежність.”

Засновник і творчий директор Стів Мадден додав: “Ім’я Goldie багато для мене значить, і з Rose Goldie ми взяли цю солодку, жіночну атмосферу і додали трохи краю.”

Парфум Rose Goldie представлений у фірмовій фляжці у формі серця. Придбати його можна в магазинах Steve Madden, на сайті бренду та в обраних рітейлерах США.