Компанія Symrise оголосила про значне розширення своєї платформи Symvision AI, що дозволить прискорити інновації в розробці смаків. Нова функція включає потужний набір інструментів для прогнозування формул, що доповнює можливості передбачення тенденцій.
“Наш інструментарій Symvision AI передбачає вплив змін формули, сприяє розвитку смаків і дозволяє швидко реагувати на зміни на ринку”, – зазначив Лейф Яго, глобальний менеджер з маркетингу Symrise. Зміни в споживчих очікуваннях, раптові коливання цін та події в ланцюгах постачання зумовлюють необхідність інновацій та швидких коригувань формул.
Згідно з прес-релізом компанії, Symvision AI забезпечує оптимізовані смаки, індивідуальні рішення та швидший вихід на ринок. Платформа використовує багатоступеневий процес для швидкого визначення ідеальних варіантів формулювання та зменшення проб і помилок.
“Цей унікальний підхід до розробки смаків є яскравим прикладом прогресивного та орієнтованого на сенсорний досвід підходу Symrise”, – додав Конор Делахунті, віце-президент з глобальних інсайтів для продовольчих та напоїв. Це збагачує можливості прогнозування ринку Symvision AI оптимізацією формул.
Герд Краммер, старший віце-президент з досліджень та технологій в Symrise, зазначив, що компанія поєднує глибокий досвід своїх флористів із машинним навчанням, що скорочує цикли розробки і відкриває нові можливості в створенні смаків.

