Scentmate by dsm-firmenich представив три нові ольфактивні тренди для ринку повітряних ароматизаторів цього літа. Відповідно до даних платформи, споживачі проводять більше часу вдома, зосереджуючи увагу на самообслуговуванні та ритуалах підвищення настрою, тому шукають продукти для ароматизації повітря як інструмент для розслаблення. За інформацією платформи, 79% користувачів вважають, що ароматизатори сприяють поліпшенню самопочуття вдома.
Крім того, категорія ароматизаторів є другою за швидкістю зростання в Європі, поступаючись лише сегменту краси, з темпом зростання 6,6%. В Європі наразі утримується 24% ринку ароматизаторів повітря, поступаючись лише Північній Америці.
Тренди ароматизації повітря на літо 2025 року:
- Magnetique Shower: Ретрофутуризм слугує інструментом для розробки нових способів життя, пропонуючи творчі альтернативи для вирішення сучасних викликів. Аромати, такі як дощ на камені, мають заспокійливий ефект, що допомагає збалансувати емоційний стан.
- Wild West Memories: Ностальгія є потужним споживчим чинником. Цей тренд натхненний просторами Дикого Заходу і включає в себе нотки, які відтворюють первозданну суть землі: шкіра, сіно, шкіра сідла, дим і амбра.
- Orchard Trails: У світі, де споживачі прагнуть глибшого зв’язку з природою, цей тренд досліджує багатство ботанічних і трав’яних інгредієнтів, пропонуючи свіжі нотки, які запрошують до моментів спокою та оновлення.