Компанія Unilever оголосила про закриття бренду REN, який відомий переважно у сфері догляду за шкірою. Хоча основна увага була зосереджена на косметичних продуктах, у 2000-х роках бренд також запустив невелику лінійку парфумів, створених Геєю Шоеном.
У заяві Unilever йдеться: “Після завершення колективної консультації, ми прийняли важке рішення розпочати формальні кроки для закриття бізнесу REN. Комбінація внутрішніх факторів, підсилених ринковими викликами останніх років, призвела до того, що бренд не зміг забезпечити успіх у довгостроковій перспективі”.
Компанія висловила гордість за команду REN за їх досягнення протягом 25 років, відзначаючи їхній внесок у просування чистої косметики та позитивні зміни для людей і планети. Unilever подякувала команді REN за підтримку під час закриття.
Хоча дата остаточного закриття ще не визначена, очікується, що торгівля буде припинена до кінця третього кварталу 2025 року.