Компанія Unilever оголосила про закриття бренду REN, відомого своїми засобами для догляду за шкірою. Хоча бренд здобув популярність завдяки своїм продуктам для шкіри, у 2000-х роках він також запустив невелику лінію парфумів, створених відомим парфумером Гезою Шоеном.
У офіційній заяві Unilever зазначила: “Після завершення періоду колективних консультацій, ми прийняли важке рішення розпочати формальні кроки для закриття бізнесу REN. Поєднання внутрішніх факторів і викликів на ринку в останні роки зробило неможливим для бренду підтримувати успіх у довгостроковій перспективі.”
Компанія висловила вдячність команді REN за їхні досягнення протягом 25 років, підкреслюючи внесок бренду у популяризацію чистої косметики та позитивні зміни для людей і планети. Закриття очікується до кінця третього кварталу 2025 року, але точна дата ще не визначена.