Бренд Ralph Lauren представив нового амбасадора для свого чоловічого аромату Ralph’s Club New York – відомого музиканта Usher. Це перша співпраця Ralph Lauren Fragrances з великим зірковим виконавцем, що підкреслює амбіції бренду в світі парфумерії.
Аромат Ralph’s Club New York втілює гламур Манхеттена та сучасну енергію міста. Usher, восьмиразовий лауреат премії Греммі, зазначив, що його захоплює можливість працювати з Ralph Lauren, адже бренд відображає те, ким він хоче бути як підприємець і творець.
Композицію аромату створили старші парфумери Nadège Le Garlantezec та Shyamala Maisondieu. У його нотах можна вловити чорну смородину, зелений мандарин, бергамот, мох, бальзамову ялину, бурбонську ваніль, лаванду, герань та сандал. Вони описують аромат як «інтоксикаційний і спокусливий», що втілює сучасну маскулінність.
Для рекламної кампанії Ralph Lauren запросив режисера Jacob Sutton, фотографів Mert Alas і Marcus Piggott, а також хореографа Tyrik Patterson. Кампанія розгорнулася на протязі трьох днів і включала понад 150 учасників. Usher також переосмислив відому пісню “New York, New York”, надавши їй свій унікальний стиль.